3.03.2014

Dziś na Naszej kulinarnej mapie Śląska padło na ulicę Mariacką, a konkretnie na Cooler FoodPo licznych recenzjach znajomych, że teraz to właśnie tu zjemy najlepszego Burgera w Katowicach wybieramy się pełni optymizmu na późny obiad. Całą drogę zastanawiałem się jak upchali w dość małym pubie jeszcze GrillBar. 
Tak jak myślałem, miejsca dosyć mało, ale mamy szczęście - trafiamy na ostatni wolny stolik.
Lokal w którym przyszło nam tym razem zjeść wcześniej kojarzył mi się tylko z pubem, w którym 
serwowali bardzo dobre drinki. Pod tym zględem napewno się nie zawiodłem. Z ciekawości zamówiłem
Owocowe Smoothie i było genialne. Ale do rzeczy, przyszliśmy tu na burgery.



Zamawiamy Klasikburgera z frytkami aromatyzowanymi oliwą truflową oraz Bekonczisburgera i frytki zapiekane z serem MimoletteZamówienie dostajemy dość szybko, wszystko pięknie podane. Burgery na ciemnych, dużych talerzach, sztućce w osobnej kieszonce, frytki podane w dużym, ozdobnym słoiczku, sosy w osobnych mniejszych. Wszystko podane perfekcyjnie.

Doskonałej jakości wołowina, tak jak chcieliśmy średnio wysmażona. Mięso mogło być lepiej przyprawione, 
ale to pewnie rzecz gustu. Bardzo dobre bułki, choć trochę chłodne i świeże warzywa dopełniły całości. 
Do burgerów podawana jest sałatka Colesław, której nie jestem fanatykiem, więc nie będę rozpisywał się na jej temat i sosy, które wcześniej wybraliśmy. Padło na Chillimajo, który bardziej kojarzył mi się z daniami rybnymi, jednak z wołowiną komponował się idealnie, ciekawą odmianę sosu Aioli i klasyczny BBQktóry średnio przypadł mi do gustu. Doskonałym dopełnieniem o którym na pewno warto wspomnieć były frytki. Domowej roboty, jednak nie znam wielu osób, u których w domu można zjeść tak dobre frytki. Aromatyzowane oliwą truflową po prostu niebo w gębie, a zapiekane z serem Mimolette na pewno jedne z lepszych, które można zjeść w Katowicach.


Cena za dużego burgera z frytkami z granicach 27-30 zł, nie jest to mało, ale na pewno warto. 

Wychodzimy bardzo zadowoleni, spełnieni i co najważniejsze najedzeni z poczuciem, że jak do tej pory najlepszej restauracji z burgerami w Katowicach pomału rośnie godny konkurent. Warto też dodać, że menu
w tej restauracji układał Przemysław Błaszczyk, właściciel Manana Bistro w Chorzowie.

2 komentarze:

  1. Chyba lizecie dupska sobie za kase widzę kolejny gówna warty partal

    OdpowiedzUsuń
  2. #troll #so #much dupsko to Ci stary lizał pajacu , bardzo fajny portal ,od razu widać , że nie sponsorowany tylko kierujący się smakiem.

    OdpowiedzUsuń